مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 23:502023-11-14سياسي

اسلام هویت برتر را بر پایه مهرورزی ایجاد کرد 


رییس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد و مدارک دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) گفت: اسلام یک هویت برتر بدون نگاه نژادپرستانه بر پایه محبت و مهرورزی ایجاد کرده تا هویت مستقل ایرانی اسلامی شکل بگیرد.

- ایسنا/قزوین رییس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد و مدارک دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) گفت: اسلام یک هویت برتر بدون نگاه نژادپرستانه بر پایه محبت و مهرورزی ایجاد کرده تا هویت مستقل ایرانی اسلامی شکل بگیرد.

مهدی نوریان در اختتامیه نخستین همایش بین المللی قزوین شناسی پیش از اسلام که شامگاه 23 آبان در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) با حضور شخصیت های ملی و بین المللی برگزار شد، اظهار کرد: برای برگزاری نخستین همایش قزوین شناسی پیش از اسلام خوشبختانه شاهد هم افزایی بسیار خوب در سطح دانشگاه و استان بودیم.

وی ادامه داد: نکته مهمی که در این همایش باید مورد توجه قرار گیرد این است که در تاریخ می بینیم که حملات بسیاری بر سرزمین ما وارد شده چنانچه یکی از جنبه های تهاجمی به سرزمین ما حمله مغول بود، حال سوال پیش می آید که چرا ایران و پارسیان بعد از این حملات پایدار ماندند؟ این مسئول گفت: برای برخی سنگین است که از تاریخ و تمدن پیش از اسلام سخن بگویند که البته این امر نوعی بی بصیرتی است چراکه تمدن اسلامی بر پایه تمدن ایرانی استوار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلام هویت برتر را بر پایه مهرورزی ایجاد کرد 

اسلام هویت برتر را بر پایه مهرورزی ایجاد کرد